پرسش و پاسخ

چرا روش کار پیکوت آنلاین با سایر آموزشگاه‌ها متفاوت است؟

در پیکوت آنلاین:

  • تهیه وسایل اجباری نیست!
  • مدرک ارائه نمیشود!
  • ساعات حضور در کلاس اختیارسیت!
  • آموزش در دوره‌ها به پروژه کاری محدود نمیشود!

برخلاف سایر آموزشگاه‌ها (آنلاین یا فیزیکی) پیکوت آنلاین به دنبال سودجویی از هنرمندان علاقمند به یادگیری نیست. در پیکوت آنلاین هنرجو مجبور به تهیه انواع وسایل نیست و به صرف اعطای مدرک هزینه‌های گزاف پرداخت نمیکند. ساعات حضور در کلاس کاملا به تصمیم شخصی فرد شرکت کننده در بازه 21 روزه برمیگردد.

مهمترین تفاوت پیکوت آنلاین با آموزشگاه‌های مشابه در عدم پروژه کاری به اسم آموزش یک هنر است. یعنی ما به شما به جای آموزش شال و کلاه به عنوان دوره بافتنی به آموزش تمام بافت‌های پایه و تکنیک‌های کاربردی این هنر میپردازیم و هنرجو با اتمام این دوره نیازی به شرکت در انواع دوره‌های «پروژه کاری» ندارد و به سادگی میتواند تمام الگوها را خوانده و انواع بافتنی‌ها را به سادگی انجام دهد، بدون اینکه احتیاجی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای آموزش‌های مختلفی مثل: بافت شال گردن، بافت شال گردن با ریشه‌های بلند، بافت شال گردن دو رنگ، بافت شال گردن بچگانه، بافت شال گردن با طرح زرافه و غیره بپردازد. چون در حقیقت تمامی بافت‌های بالا یکسان هستند که با یادگیری بافتنی از پایه (که در پیکوت آنلاین آموزش داده شده) تمامی شال گردن‌های نام برده شده به سادگی قابل انجام هستند.

دوره بر بستر وب یعنی چی؟

بر بستر وب یعنی مشاهده آموزش تنها به‌صورت آنلاین و با حضور در سایت امکان‌پذیر است.

دوره‌های آموزشی به‌ صورت زنده برگزار میشه؟

خیر. هنرجو در هر ساعت از شبانه‌روز میتواند از دوره‌های آموزشی استفاده کند.

بعد از تهیه محتوای آموزشی فایلی برام ارسال میشه؟

خیر.

برای شرکت در دوره‌ها پیش نیاز لازمه؟

خیر.

آموزش در دوره به چه صورت انجام میشه؟

محتوا در دوره‌های آموزشی به صورت بخش بندی شده و در کوتاهترین زمان ممکن تدریس شده‌اند. این دوره‌ها از نظر محتوایی جامع و کامل هستند و تمام نکات و تکنیک‌ها و مطالبی که برای یادگیری هر کدام از هنرها احتیاج دارید را شامل میشوند.

دوره‌های آموزشی در پیکوت آنلاین کوتاه، فشرده و متمرکز هستند. در محتواهای آموزشی به جای پرداختن به جنبه‌های ظاهری مثل حرکت دوربین در زوایای مختلف به ارزش محتوایی کاملا غنی توجه شده است.

در دوره‌های آموزشی دو نوع محتوا وجود دارد: متنی و ویدیویی. محتوای برخی از دروس در حالت متنی مثل نقشه خوانی‌ها به صورت نوشتاری بهتر قابل درک و یادگیری هستند اما سایر آموزش‌ها که جنبه عملی دارند به صورت ویدیویی و با توضیحات مدرس در دسترس هستند.

آیا در دوره‌ها آموزش تمرینی و انجام پروژه هم وجود داره؟

به طور کلی خیر اما در برخی دوره‌ها مثل دوره دستبند دوستی یا مکرومه در حین آموزش امکان مشاهده و یادگیری یک یا چندین طرح وجود دارد.

دلیل عدم وجود پروژه در دوره‌ها به دلیل داشتن بهترین آموزش‌ها از برترین هنرمندان جهان به عنوان پروژه در وب سایت است.

آموزش‌ها در وب سایت پیکوت آنلاین در همه بخش‌ها گسترده شده و پس از یادگیری دوره‌ها امکان استفاده از پروژه‌ها و بسته‌های الگو برای هنرجو بدون اتلاف وقت و جستجوهای مختلف در اینترنت وجود دارد.

در چه سطحی از مهارت باید باشم تا بتونم از محتوای دوره استفاده کنم؟

برای افراد کاملا مبتدی مناسب است اما برای کسانی که دوست دارند بیشتر یاد بگیرند هم کاربرد دارد.

بعد از تهیه محتوا تا چند روز به آموزش دسترسی دارم؟

پس از تایید مدیریت و ایجاد دسترسی:

  • دوره‌ها = 21 روز
  • پروژه‌ها = 7 روز
  • بسته الگو = 3 بار مهلت دانلود

چرا دسترسی به محتوا دائمی نیست؟

به دلیل تقسیم منابع به صورت تساوی بین تمام هنرجوها. محتوای تمام آموزش‌ها کوتاه و متمرکز بر محتوا هستند و 21 روز مدت زمان کافی و مناسب برای یادگیری است.

چطور محتوای آموزشی رو خریداری کنم؟

تهیه تمام انواع آموزش در پیکوت آنلاین به یک صورت انجام میشود و پس از افزودن به سبد خرید و ثبت سفارش، هزینه محصول را کارت به کارت کرده و رسید را از قسمت پیگیری سفارش ارسال میکنید. پس از تایید پرداخت. دسترسی به محتوای خریداری شده فعال میشود.

تایید هزینه پرداختی چقدر زمان میبره؟

از 1 تا 24 ساعت پس از ارسال رسید و تغییر موجودی حساب سایت.

آیا امکان شرکت به‌ صورت گروهی وجود داره؟

در صورت یکبار پرداخت خیر و تخطی از قوانین به حساب میاد.

دوره رو خریدم اما مدت دسترسی‌ام قبل از اتمام دوره تموم‌شده باید چی‌کار کنم؟

مجددا دوره را خریداری کنید.

من دوره رو خریدم اما هنوز دسترسی ندارم. مدت‌زمان دسترسی من چی میشه؟

مهلت 21 روزه از زمانی که مدیریت پرداخت را تایید کند شروع میشود.

توجه داشته باشید که سوالات فوق درباره سایر محتواهای آموزشی هم صدق میکند و پاسخی یکسان دارند.

آیا وسایل مورد نیاز برام ارسال میشه؟

خیر. تهیه وسایل مورد نیاز برعهده شخص هنرجوست چون در دوره‌ها، انجام پروژه نداریم.

به طور کلی اجباری در تهیه موارد گفته شده در درس “وسایل مورد نیاز” وجود ندارد.

بعد از اتمام دوره مدرک دریافت می‌کنم؟

پیکوت آنلاین وابسته به هیچ نهاد، سازمان و آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نیست و مدرکی ارائه نمیکند.

پیکوت آنلاین مناسب افرادیست که قصد یادگیری و فروش هنرهای دستی خود را دارند.

پشتیبانی به چه صورت انجام میشه؟

به دلیل روشن و واضح بودن محتوای آموزشی و راهنمای کامل نحوه‌ استفاده از سایت پشتیبانی ضرورتی ندارد.

راه حل برخی از مشکلات ایجاد شده از سمت خریدار

من دوره رو خریدم اما چرا بعد از چند روز هنوز دسترسی ندارم؟

  • رسید را ارسال نکرده اید.
  • از ایمیل بی مقصد و غیر فعال استفاده کرده اید و امکان مکاتبه با شما وجود ندارد.
  • در هزینه پرداختی مغایرت وجود دارد.

رسید پرداختی رو ندارم، چطور پرداخت رو ثابت کنم؟

از گزینه ارسال رسید متنی استفاده کنید و تا جای ممکن اطلاعات را کاملا صحیح پر کنید.

چرا نمیتونم بلافاصله پس از خرید در دوره شرکت کنم و حتما باید رسید رو بفرستم؟

  • بدون ارسال رسید امکان اثبات پرداخت وجود ندارد.
  • قیمت‌های مشابه زیادی در محصولات وجود دارد و شما تنها خریدار نیستید.
  • ارسال رسید مساویست با آمادگی شما برای شرکت در دوره و شروع مهلت زمان 21 روزه.
  • دسترسی به صورت خودکار انجام نمیشود.

چرا پشتیبانی به درستی انجام نمیشه؟

عدم دریافت پشتیبانی مناسب تنها به دلیل سهل انگاری از طرف فرد درخواست کننده می باشد. به عنوان مثال:

وقتی از ایمیلی نامعتبر استفاده میکنید پیکوت آنلاین راهی برای برقراری ارتباط با شما و رفع مشکلات پیش روی خود ندارد.

به دلیل عدم همکاری صحیح و اتلاف وقت، مدیریت سایت مسئولیتی در قبال افرادی که برای منابع مالی خود اهمیتی قائل نیستن ندارد.

به بیان ساده‌تر…

وقتی به عنوان خریدار به دلیل ثبت اطلاعات نادرست راههای ارتباطی را بسته و مشکلاتی برای خود ایجاد کردید و تمایلی به همکاری نداشته و وقت را اتلاف کرده و به درستی پیگیری نمیکنید…

چرا مدیریت وب سایت باید نگران دسترسی به محتواهای آموزشی و اتلاف منابع مالی شما باشد؟

چرا نمیتونم وارد حساب کاربری بشم؟

  • اطلاعات کاربری را به اشتباه وارد میکنید.
  • به جای استفاده از فرم ورود از فرم ثبت نام و یا گزینه فراموشی رمز استفاده میکنید.
  • نشست فعال در دستگاه دیگری دارید. «بخش رفع مشکلات و خطا» را مطالعه کنید.
  • از حروف فارسی استفاده میکنید.
  • در هنگام ثبت نام از اطلاعات جعلی و غیر استاندارد استفاده کردید.
  • به صورت خودکار کاربری‌هایی که با اسامی نامفهوم، نامعتبر، حروف تصادفی و ایمیل‌های رایگان و یا فرمت غلط ثبت شده باشند به عنوان کاربری اسپم شناخته شده و حذف خواهند شد.
  • در وب سایت حساب کاربری ندارید.

چرا نمیتونم رمز عبورم رو تغییر بدم و ایمیل برام ارسال نمیشه؟

  • چون از ایمیل نامعتبر و بدون صندوق استفاده کردید.
  • ایمیل وارد شده در وب سایت ثبت نشده.
  • فرمت ثبت شده صحیح نیست.
  • به عنوان اسپم شناخته شده و کاربری شما حذف شده است.

برای رفع این مشکل باید با ایمیل معتبر دوباره ثبت نام کنید.

چرا ایمیلم حتما باید معتبر باشه؟

چون تنها راه ارتباطی ما با شما از طریق ایمیل است و در صورت جعلی و یا نادرست بودن آدرس این امکان وجود نخواهد داشت و کاربری شما با مشکل مواجه خواهد شد.

در صورت استفاده از ایمیل بی صندوق هیچ نامه‌ای دریافت نخواهید کرد. اطلاعات برای شما ارسال نشده و در صورت بروز مشکل امکان ارتباط با شما از هیچ طریقی امکان پذیر نیست.

اگر رمزعبور خود را فراموش کنید به دلیل استفاده از ایمیل نامعتبر قادر به تغییر رمز نخواهید بود و در صورت درخواست از مدیریت برای تغییر، امکان ارسال رمزعبور جدید وجود نخواهد داشت چون مکانی خصوصی برای دریافت آن ندارید.

ایمیل بی صندوق یعنی چی؟

یعنی ایمیلی که صندوق ورودی نداشته و امکان دریافت هیچ نامه‌ای را ندارد. برای مثال:

  • استفاده از www در شروع.
  • جابجایی حروف.
  • پسوندهای نامعتبر gamil – gimil – c0m – yaho – gmail.ir و غیره.
  • ایمیلی که اصلا وجود ندارد و کاملا ساختگیست.
  • ایمیل رایگان، موقت و اسپم.
  • غیرفعال شده به دلیل عدم استفاده طولانی مدت.

پیکوت آنلاین چه استفاده‌ای از ایمیل‌ها دارد؟

  • اطلاع رسانی از تغییرات.
  • ارسال کدهای تخفیف.
  • برقرار ارتباط و رفع مشکلات.
  • ارسال رسید خرید شما از فروشگاه.

چرا در هنگام ورود با خطای زیر مواجه میشم؟

You have exceeded the maximum number of active login sessions allowed per user.

پیغام نوشته شده در بالا خطا نیست و به این معناست که شما قبلا در دستگاه یا نشست دیگه‌ای (قبلا وارد شده و بدون خروج مرورگر را بسته‌اید) به حساب کاربری وارد شده‌اید. برای استفاده از محتواهای آموزشی تنها مجاز به داشتن یک نشست هستید.

در صورت مواجه شدن با این خطا بر روی گزینه Clear All Active Logins بزنید و سایر نشست‌ها را باطل کنید.

چرا گاهی اوقات سایت بدرستی بارگزاری نمیشه و دکمه‌ها کار نمیکنن؟

اگر در مرورگر مورد استفاده از مسدود کننده‌های تبلیغات و یا هر افزونه دیگری برای جلوگیری از اجرا و یا دستکاری فایل‌های اسکریپت داشته باشید با چنین مشکلاتی روبرو خواهید شد.

یک وب سایت برای بارگزاری صحیح احتیاج به اجرای اسکریپتها دارد. در این حالت باید آدرس سایت را در لیست سفید افزونه خود قرار دهید.

چرا پخش کننده ویدیو محتوای آموزشی رو اجرا نمیکنه؟

  • کدها به دلیل مسدود سازی از طرف مرورگر یا نرم افزارهای متفرقه به درستی بارگزاری نشده‌اند.
  • سرعت اینترنت پایدار و مناسب نیست.
  • مرورگر و دستگاه مورد استفاده قدیمی و بروز نیست.
  • استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی.
  • استفاده از مرورگرهای متفرقه.

پخش کننده موجود در محتواهای آموزشی به صورت اختصاصی و متعلق به افزونه مورد استفاده است و قطعا کاملا هماهنگ با آخرین تغییرات و استانداردهای یک پخش کننده است و در صورت استفاده در دستگاههای بروز بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد.


در صورتیکه سوال بیشتری دارید می‌توانید از قسمت زیر با ما در ارتباط باشید.

لطفا قبل از برقراری ارتباط اطمینان حاصل کنید که ماهیت سایت را درک کرده و با نحوه کارکرد آن آشنایی دارید. راهنماهای موجود در بالا و صفحات مهم «نحوه ثبت سفارش» و «قوانین» را به دقت مطالعه کرده‌اید. در صورت پرسش سوالات تکراری، پاسخی در بازه زمانی 1 تا 24 ساعت دریافت نخواهید کرد.

3 دیدگاه

  1. من دیروز ثبت نام کردم ولی فایلی برای من ارسال نشده و یاهو مشکل پیدا کرده باز نمیکنه

    1. با نام کاربری شما رسیدی ارسال نشده است.

      پس از ارسال رسید و تایید پرداخت، دسترسی به محتوای آموزشی در وب سایت برای مشاهده آنلاین امکان پذیر خواهد بود.

      استفاده از دوره‌ها ارتباطی به ایمیل ندارد. شما پس پرداخت باید در همان لحظه رسید را ارسال کنید تا مورد تایید قرار بگیرد. در صورت عدم ارسال رسید دسترسی امکان پذیر نخواهد بود.

      ارسال رسید مساویست با آمادگی شما برای شرکت در دوره و شروع مهلت زمان 21 روزه.

      رسید خود را ارسال کنید تا دسترسی برای شما فعال شود ضمن اینکه فایلی به ایمیل شما ارسال نخواهد شد. آموزش های لازم در این باره در صفحه نحوه ثبت سفارش وجود دارد.

      توجه داشته باشید که ایمیل ثبت شده توسط شما در سایت فعال نبوده و پاسخ ارسالی ما برگشت خورده است.

    2. با توجه به گذشت نزدیک به یک هفته و عدم پیگیری از سمت شما و ارسال رسید از امروز 30 دی ماه 1402 دسترسی شما تایید شده و مهلت 21 روزه شروع میشود.
      توجه داشته باشید که پیکوت آنلاین با توجه به عدم همکاری و ثبت اطلاعات نادرست توسط شما نسبت به انقضای دسترسی مسئولیتی نخواهد داشت و این مهلت تمدید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Don`t copy text!

مسدود کننده ی آگهی داری!

لطفا برای حمایتمون خاموشش کن